Pokerstars Romania – Recenzia Completă

• $30 gratuit + Bonus de bun venit de până la $600
  • Lider mondial în turnee de poker online şi offline
  • Club Stars Rewards cu recompense personalizate
  • Camere live de poker şi partide împotriva echipei de vedete Pokerstars
  • Provocări unice şi originale – Spin & Go şi Beat the Clock

Software & Grafică

Pokerstars este liderul absolut în materie de online poker, incantandu-şi membrii cu o suită de bonusuri, promoţii, turnee şi multiple versiuni de poker. Software-ul oferit jucătorilor este unul uşor de instalat şi utilizat, acesta asigurându-le accesul nu doar la turneele online de poker, ci şi la cele offline. Programul este dotat cu numeroase filtre de identificare a camerelor de joc, variantelor de online poker (Hold’em şi Omaha sunt cele mai populare printre utilizatori) şi oferă acces la bonusuri variate. Grafica este una complexă, Pokerstars fiind recunoscut pentru originalitatea, calitatea superioară şi atenţie deosebită acordată software-ului furnizat jucătorilor. În plus, jucătorii Pokerstars se pot bucura şi de aplicaţiile dedicate de poker pentru sistemele de operare Android şi IOS, ceea ce face ca jocul să fie portabil şi uşor de jucat oriunde.

Pokerstars Bonusuri

Înscrierea la Pokerstars îţi deschide o lume de vis, în care bonusurile oferite de vor surprinde prin diversitate şi calitate. Bonusul de bun venit este 100% din valoarea primei depuneri şi poate ajunge până la $600. Bonusul se acordă pe baza obţinerii de puncte VPP (la 200 de puncte primeşti $10) şi ai la dispoziţie 120 de zile pentru a-l încasa. În plus, dacă efectuezi un prim depozit în valoare de $20 vei primi un bonus de $30 sub formă de jocuri gratis la Sprin&Go. Aceste bonusuri sunt condiţionate şi de introducerea unui cod de bonus pentru a putea fi eligibile. În plus, sunt organizate diverse promoţii cu participare la turnee online şi offline, pentru a te bucura de o experienţă unică.

Joacă Acum

Tipuri de jocuri de poker la PokerStars

Pokerstars poate fi considerat casa jocului de online poker, aici găsindu-se cele mai variate forme de jocuri de poker. De la Texas Hold’em, 7-Card Stud (cu versiuni multiple, printre care se numără şi 7-Card Stud Hi-Low), Omaha (cu una dintre cele mai populare variante – Omaha Hi-Low) şi până la versiuni proprii, aşa cum este Sit&Go. Pentru a înţelege cât mai bine jocul de poker, Pokerstars are chiar şi o şcoală online în care poţi afla absolut totul despre acest joc al minţii.

Turnee la PokerStars

Aşa cum era de aşteptat, Pokerstars este lider şi în ceea ce priveşte numărul turneelor care se desfăşoară online. Acestea sunt diversificate pe categorii, fiind împărţite în turnee de importantă majoră şi mai puţin importante, pe zile, săptămâni şi luni, de la turnee organizate sâmbătă şi dumincă şi până la turnee organizate pe ore (Daily Bigs, Hot Turbos, Omania, Bounty Builders) ori turnee cu mize mici. În plus, jucătorii se pot delecta cu turnee offline, organizate în locaţii exotice şi dotate cu premii de milioane de dolari, aşa cum sunt SCOOP, TCOOP sau WCOOP. Membrii clubului VIP au parte de turnee speciale de tip VIP, graţie punctelor obţinute prin programul Stars Rewards.

Free-rolls la PokerStars

Pe baza codului unic de jucător oferit de Pokerstars, fiecare nou membru primeşte acces la turneele de tip Freeroll, care sunt gratuite şi sunt dotate cu premii în bani. În plus, Pokerstars organizează diverse turnee pe baza de free rolls, acestea oferindu-le jucătorilor şansă de a câştiga premii valoaroase în fiecare zi. Versiunile cele mai populare de online poker precum Omaha, 7-Card Stud şi Texas Hold’em beneficiază în mod regulat de free roll-uri.

Joacă Acum

Asistenţă Clienţi

Pokerstars are unul dintre cele mai profesioniste servicii de asistenţă clienţi, care este disponibil non-stop, 24/7. În plus, secţiunea FAQ este foarte bine organizată şi configurată pentru a răspunde oricărei întrebări din partea jucătorilor.

Depuneri & Retrageri

În ceea ce priveşte depunerile şi retragerile, Pokerstars se bazează pe cele mai cunoscute metode de plată. Poţi opta pentru transfer bancar rapid sau local, cardurile de debit şi credit Visa/Mastercard ori pe metodele alternative de la Neteller, Paysafecard şi Skrill. Toate tranzacţiile sunt protejate la cel mai înalt nivel prin intermediul software-ului de tip premium, acestea fiind posibil de efectuat inclusiv din aplicaţia de mobil.

Concluzia noastră despre PokerStars

Pokerstars înseamnă calitate la superlativ în tot ceea ce înseamnă online poker: tipuri de joc, promoţii, turnee sau bonusuri. Experienţa oferită de către această platformă de joc este unică şi totală.

Joacă Acum

Nu ai găsit ceea ce ai căutat? Apasă aici pentru a verifica selecţiile noastre de top de la poker online…

pokerstars banner